Blog

Apokalipsa, której nie było

Apokalipsa, której nie było

Recenzja gry „Twilight 2000” – czwartej edycji postapokaliptycznego symulacjonistycznego RPG, którego fabuła osadzona jest w Polsce.

Szewska pasja

Szewska pasja

Recenzja przygody „No strings attached” – niewielkiego scenariusza do czwartej edycji Warhammera, którego akcja dzieje się w Ubersreiku

Nieeuklidesowe potwory

Nieeuklidesowe potwory

Recenzja pierwszej części „Malleus Monstrorum”, bestiariusza do siódmej edycji „Zewu Cthulhu” opisującego mitologiczne stwory i gatunki.

Jesienna Groteska

Jesienna Groteska

Alchemiczny konkurs na najlepszą fotografię łączącą motywy „Warhammera” i jesieni.

Na skraju przepaści

Na skraju przepaści

Recenzja „Empire in Ruins” – piątej i ostatniej części kampanii „Wewnętrzny wróg” do czwartej edycji „Warhammer Fantasy Roleplay”

Słuchaj, kiedy śpiewa lud

Słuchaj, kiedy śpiewa lud

Muzyczne, literackie i filmowe inspiracje idealne, gdy planujecie sesje lub kampanię w grze „Iglica: Miasto musi upaść”

Gra o cesarski tron cz. II

Gra o cesarski tron cz. II

Druga część recenzji gry RPG „Diuna” – najnowszej gry fabularnej opartej o bestsellerową serię pióra Franka Herberta

Gra o cesarski tron cz. II

Gra o cesarski tron cz. I

Pierwsza część recenzji gry RPG „Diuna” – najnowszej gry fabularnej opartej o bestsellerową serię pióra Franka Herberta

Paragrafy z Nowej Anglii

Paragrafy z Nowej Anglii

Recenzja gry paragrafowej „Widmo nad Arkham” Benjamina Muszyńskiego, lovecraftowskiego gamebooka wydanego przez Black Monk Games.